Threads: 2
Thanks Received:
1 in 1 posts
Thanks Given: 0
Nice,zeer welkom en ook direct ontvangen in Dordrecht trouwens. Welke locatie komt de repeater (als je dat wilt delen) ?
Threads: 1
Thanks Received:
0 in 0 posts
Hi Cris, leuke reactie, dank je! De exacte locatie kan ik helaas niet delen, maar denk aan het gebied bij de Erasmusbrug. De combinatie van hoogte en de centrale positie in de stad maakt 'm m.i. geschikt voor een flink dekkingsgebied. Op dit moment ben ik aan het testen hoe het tussen hoge gebouwen gaat; niet verrassend: 868 MHz kent daarin flinke beperkingen en een fijnmaziger repeater-netwerk in de stad zelf is geen overbodige luxe. Hopelijk komt dat wat meer op gang naarmate de bekendheid van MC toeneemt en er meer mensen aan het experimenteren slaan. Op dit moment ben ik met de repeater dan ook -meer dan op stedelijke dekking- uit op interregionale connectiviteit. Ik zie dat verkeer van en naar de Drechtsteden/Zuid-Holland Zuid nog niet zomaar via 'mij' gaat lopen. Wellicht is de afstand nog net iets te groot en is er nog een hop extra nodig, bijvoorbeeld in Barendrecht. Hoe zie jij dat?
Threads: 1
Thanks Received:
1 in 1 posts
hoi.
Ik hoop dat deze repeater door gaat. vanuit hrt EMC kon ik hier net gebruik van maken door het hele pand. echter heb ik nu geen bereik omdat RDT TESTeruit ligt.
groetjes LoeBas