Threads: 3
Thanks Received:
1 in 1 posts
Thanks Given: 9
Heb MC erop gezet, maar heb nog niet een goede video gevonden met uitleg over hoe ik bijvoorbeeld contacten kan toevoegen die niet in discover staan. Ik type nu handmatig de public key in:-(
Je kunt importeren vanaf de clipboard maar hoe krijg ik iets op het clipboard? Je kunt ook geen qr code maken/scannen
Mocht je een goede video weten waar dit wel in behandeld wordt graag (video's die ik vond waren te oppervlakkig)
Thanks Received:
1 in 1 posts
Ben eruit, contacten toevoegen die niet in je discovery overzicht staan kan niet op de T-Deck zelf, daarvoor moet je via seriele poort/terminal:-( de mijne heeft ook geen bluetooth dus gemakkelijke app interface kan ook niet.... Ik denk dat ik opnieuw ga flashen want dan krijg je als het goed is wel de Meshcore webconsole.
Irritante is nl dat je de jouw bekende contacten ook niet uit het public channel kunt plukken om ze toe te voegen.
Wat mij betreft is de T-Deck daarom geen aanrader. Maar mocht ik iets gemist hebben op dit vlak, hoor ik het graag!
Threads: 29
Thanks Received:
12 in 7 posts
Thanks Given: 37
Er zijn zeker een aantal issues. De updates volgen elkaar echter snel op. Dus hopelijk gaat het de goede kant op. Nee ik heb ook nog niets gevonden op YT.
Thanks Received:
1 in 1 posts
Dank voor checken! Tijdens Sensemakersworkshop ga ik vast veel contacten in de discovery scoren;-)
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Ik ben een NOOB en heb ook een Tdeck, de GUI van de MC firmware is echt minimaal maar door BT koppeling met mijn iPhone is het een heel bruikbaar apparaat vind ik.
Flashen is echt een 'walk in the park' dus probeer lekker wat uit.
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
20-01-2026, 17:10
(This post was last modified: 20-01-2026, 17:11 by pe4w.)
Klopt, niet koppelen met de iphone want die ziet geen BT van de Tdeck, de MESHcore app ziet de Tdeck wel.
Thanks Received:
1 in 1 posts
Dank voor jullie reacrties, helaas heb ik de T-Deck zonder bluetooth aangeschaft. Onvoldoende over nagedacht, ik dacht dat T-Deck juist handig was omdat je dan je telefoon niet nodig hebt, helaas... Misschien probeer ik hem als roomserver in te richten of door te verkopen